Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця, а неналежної якості за рахунок продавця.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що: товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки збережені всі ярлики і заводське маркування.
Обміну та поверненню не підлягають наступні категорії товарів належної якості:
дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, товари для новонароджених, друковані видання.
Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер +380683851486 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
-зателефонуйте на номер +380683851486 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-після отримання товару протягом 2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця.
*Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції.
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснюється за адресою м.Ірпінь, вул.Лисенка, 2 або у відділенні Укрпошти індекс 08205.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.